Welkom lees dit even aub

Welkom

Wilt u dit Welkoms woord even Lezen
Hier kan jij jezelf zijn,geen enkele vraag is stom

Plaats reactie
WhiteAngelPatricia
Site Admin
Berichten: 854
Lid geworden op: 20-10-2010 09:11

Welkom lees dit even aub

Bericht door WhiteAngelPatricia » 20-10-2010 23:04

Afbeelding
Hey leuk dat je komt kijken!
Ik heb deze site ontworpen om vele mensen,
Inzicht te geven in zich zelf.
En misschien kan ik juist U helpen het juiste pad te bewandelen,waar u onbewust of bewust naar zocht.

Heb je aan de hand van je dromen nog meer vragen?
Zou je je verder willen ontwikkelen?
Zijn er obstakels die het realiseren van jouw dromen in de weg staan?
Wil je je leven meer verdieping geven?
Wil je gewoon eens een onpartijdig luisterend oor?

Mijn visie op coaching (ontwikkeling): Alles in het leven heeft meerdere kanten. Elk probleem kent zijn eigen dimensies. Door goed af te stemmen op de realiteit en het probleem achter de coachingsvraag helder te krijgen kun je licht schijnen op het probleem. Door het probleem helder te maken heb je al de eerste stap gezet. Elke ontwikkeling kent ook zijn eigen tempo en pad, soms echter lijken die paden op dwaalwegen en zoek je houvast of een kompas.
Ik vind het vooral belangrijk dat je als mens vooral zelf inzicht verwerft en je eigen kracht ontdekt om zo jezelf verder te kunnen ontwikkelen.

Ook kun je hier andere Onderwerpen vinden,maar dat moet je zelf maar even ondervinden!
Ben je nieuwschierig geworden en Spreekt dit alles jou aan!
Registreer je dan even het kost je geen Geld alleen een paar sec van je tijd!
Ik wens je erg veel plezier
Kom telkens even terug want de Forum is nog lang niet klaar er komen telkens nieuwe rubrieken bij!

1 Regel! Behandel elkaar met Respect en uit Liefde vanuit je hart.
Lees de teksten met je hart, dan ervaar je wat goed voelt of niet goed voelt. Alles wat goed voelt, helpt je om Bewust te worden. Alles wat niet goed voelt, komt dan niet overeen met je afstemming en helpt je niet (verder) om Bewust te worden.

Zoek naar de dingen die bij jou resoneren en de dingen die dat niet doen leg die zonder oordeel naast je neer aangezien dat gewoon waarheden zijn voor iemand anders en niet voor jou

2Regel! Stel je zelf even voor op de pagina: Stel je zelf voor
Een foto is niet verplicht,als je wel een foto erbij wil plaatsen moet je eerst 2 postingen verichten voordat je dit kunt!


Veel liefde en licht wens ik u toe![/b]
Afbeelding
Pak mijn Hand,Samen komen WIJ erdoor!
Ik help je op deze Spirituele Reis
White Angel Patricia

Plaats reactie